Zapraszamy na IV edycję Mobie Trends Conference, która odbędzie się 11-13 lutego 2015 roku w Krakowie. To największa w Polsce konferencja poświęcona mobilnym technikom i technologiom. Mobile Trends Conference to aż trzy dni pełne wiedzy, nowych rozwiązań i inspiracji, To ponad 30 prelekcji, czyli około 15h czystej wiedzy! Zaprezentują się prelegenci z całej Polski, z najlepszych firm z branży IT! Dodatkowo jest to idealna okazja do networkingu – planujemy udział ponad 300-400 osób każdego dnia! Przyjedź i poznać ciekawych ludzi. Musisz być razem z nami!
11 lutego
Tworzysz strony mobilne lub aplikację? Android, iOS czy Windows Phone nie jest Ci obcy? Poznaj najnowsze trendy tworzenia stron i aplikacji mobilnych. Zapraszamy deweloperów jak i również marketingowców pragnących poznać trochę technicznego świata mobile.
12 lutego
Szukasz inspiracji? Szukasz motywacji? Ten dzień z pewnością zapadnie w Twojej pamięci. Najlepsi prelegenci z Polski dadzą niesamowitą dawkę inspiracji, która dla każdego będzie przydatna i rozwijająca. Zapraszamy zarówno deweloperów jak i marketingowców. W tym dniu również najlepsze case study!
13 lutego
Marketing mobilny, m-commerce, m-payment, m-learning czy mobile advertising - to tematy, które poruszymy podczas Business Day. Niezależnie czy jesteś menagerem, dyrektorem czy pasjonatem mobilnych rozwiązań, przyjdź i zobacz najnowsze trendy oraz posłuchaj ciekawych prelekcji.
Nagrody Mobile Trends Awards przyznawane są corocznie przez kapitułę konkursową. W jej skład wchodzą eksperci ze świata IT oraz mobilnych technologii zaproszeni do współpracy przez organizatorów. 12 lutego 2015 roku nagrody zostaną wręczone po raz czwarty podczas uroczystej gali.
Kliknij na temat prelekcji aby przeczytać więcej informacji!
Development Day11 lutego |
8.00 – 9.00 rejestracja |
9.00 – 9.15 rozpoczęcie |
9.15 – 9.45 Maciej Schmidt - Augmented Reality is cool! Augmented Reality (Rzeczywistość Rozszerzona) to wciąż niedoceniania działka branży mobile. Jak można to zmienić? Krótki poradnik jak przygotować aplikację AR która chwyci użytkowników za serca. |
9.50 – 10.20 Szymon Niemczura - Jak dodanie kontekstu świata rzeczywistego do aplikacji mobilnej sprawia, iż zyskuje ona na znaczeniu? Przedstawiamy technologię beaconów, która łączy online z offline'm. Przedstawię technologię beaconów, opowiem o kilku przykładach wprowadzony w życie rozwiązań mobilnych opartych na beaconach, które zmieniają zasady gry w biznesie oraz przedstawię moją wizję przyszłości tej młodej technologii. |
10.20 – 11.00 przerwa kawowa |
11.00 – 11.30 Tomasz Pawlisiak - RWD? Prawdopodobnie robisz to źle. Źle zaprojektowana lub wdrożona strona internetowa może przynieść zupełnie odwrotny skutek od zamierzonego, nawet jeżeli jej konwersja na komputerach jest wysoka. Co zrobić, aby responsywna strona była dostępna? |
11.35 – 12.05 Cezary Zadorocki - Podejście hybrydowe w bankowości mobilnej Jak połączyć nowoczesne technologie webowe z aplikacją mobilną? Prezentacja przedstawia rozwiązanie zastosowane przy realizacji modułu aplikacji mobilnej. |
12.10 – 12.40 Krzysztof Ścira - W pogoni za webową perfekcją... Prezentacja, która pokazuje wybrane najpopularniejsze problemy z którymi musi się zmierzyć twórca mobilnych aplikacji hybrydowych (iOS, Android, WP). Prelekcja poruszy konkretne problemy wraz ze sposobami ich rozwiązania. |
12.40 – 13.40 obiad |
13.40 – 14.10 Vitaliy Rudnytskiy, Karol Kalisz - OpenUI5 - Nowa responsywna biblioteka UI OpenUI5 to rozbudowana biblioteka do tworzenia UI, która niedawno dołączyła do świata Open Source. Dołącz, by dowiedzieć się, jak zacząć budować responsywne applikacje działające na różnych przeglądarkach i urządzeniach. |
14.15 – 14.45 Karol Żak - One to rule them all - czyli Uniwersalne Aplikacje Windows Store Sesja dotyczyć będzie tworzenia uniwersalnych aplikacji Windows Store, które będą działać na wszystkich ekranach od kilkucalowych smartfonów, przez tablety aż do dużych monitorów komputerów i laptopów. |
14.50 – 15.20 Tomasz Konieczny - Tworzenie "ubieralnych" aplikacji na Android Wear System Android Wear w połączeniu ze smartfonem daje wiele nowych możliwości. Jednak ze względu na specyfikę "ubieralnych" urządzeń tworzenie aplikacji przeznaczonych na nie rządzi się jednak własnymi prawami i zasadami. |
15.20 – 15.50 przerwa kawowa |
15.50 – 16.20 Sylwester Madej - Implementacja Material Design na Android Lollipop i starszych Styl Material Design to największa rewolucja w UI Androida od czasów Holo. Celem prezentacji jest pokazanie, na przykładach, jak tworzyć aplikacje wykorzystujące go zarówno w Androidzie 5.0 (natywnie) jak i we wcześniejszych. |
16.25 – 16.55 Michał Szczepanik - Inżynieria odwrotna aplikacji Androidowych. Ponad 90% aplikacji w Play Store nie jest zabezpieczona, a ich kod wygląda identycznie jak przed zbudowaniem. Inżynieria odwrotna - atak i ochrona, czyli jak uzyskać i analizować kod aplikacji oraz jak zabezpieczyć swoje produkty. |
17.00 – 17.30 Rafał Cencora - Wykorzystanie Hardware w aplikacjach natywnych, webowych, hybrydowych. Nasza prelekcjia wyjaśniama różnicę między aplikacjami natywnymi, hybrydowymi, a stronami RWD. Podpowiemy jakich narzędzi używać do pisania aplikacji jakie czynniki należy wziąć pod uwagę. |
17.30 – 17.45 zakończenie |
Inspiration Day12 lutego |
8.00 – 9.00 rejestracja |
9.00 – 9.15 rozpoczęcie |
9.15 – 9.45 Paweł Tkaczyk - Wróżenie z emoji, czyli przyszłość marketingu mobilnego Mobile jest jednym z wielu punktów styczności z marką. A ponieważ ludzie spędzają coraz więcej czasu wpatrzeni w ekrany smartfonów, punkt ten staje się coraz ważniejszy. Co łączy „mobile” i „gender”? Czy istnieje „konsument mobilny”? Odpowiemy na te i podobne pytania. |
9.50 – 10.20 Michał Sadowski - Monitoring Internetu w wersji mobile |
10.20 – 11.00 przerwa kawowa |
11.00 – 11.45 Jakub Bączek - Marzenia się nie spełniają, marzenia się SPEŁNIA! Chcesz zmotywować swoich ludzi? Chcesz pokazać pracownikom, jak ważna jest praca zespolowa i jake metody mentalne stosowali Mistrzowie Świata w siatkówce? Chcesz wzbogacić program konferencji lub spotkania firmowego dynamicznym i merytorycznym wystąpieniem? Pora na "power speach". Tego rodzaju szkolenia są bardzo popularne w Stanach Zjednoczonych i w Europie Zachodniej. Teraz można skorzystać z "power speach" także w Polsce! |
11.50 – 12.20 Roman Łoziński - Brzydka prawda |
12.20 – 13.40 obiad |
13.40 – 13.50 Andrzej Ogonowski - Skuteczniejsza komunikacja - prawie idealne Case Study |
13.50 – 14.00 Tomasz Szulkowski - Case study - Reklama mobilna oczami Operatora vs oferta reklamowa Operatora GSM oczami rynku - case study. Duet Szefa Projektu T-Mobile Advertising i Dyrektora Strategii z MoBehave opowie o ewolucji oferty reklamy mobilnej, która nastąpiła na przestrzeni 3ch lat współpracy. Jest o czym mówić, bo zrealizowano ponad pół tysiąca kampanii. |
14.00 – 14.10 Monika Mikowska - Case study - Żabka i Freshmarket Dlaczego powstała aplikacja mobilna Żabka Codzienne Korzyści? Jak wyglądał proces projektowy? Jakie wyniki osiągnęła? Dlaczego drugą aplikację dla tej samej firmy (Freshmarket Przywilej Korzyści) warto było zaprojektować inaczej? |
14.10 – 14.20 Marcin Zaremba - Case study - jak rozwijamy aplikacje mobilne PizzaPortal.pl PizzaPortal.pl kontroluje 70% polskiego rynku zamawiania jedzenia online. Coraz większy udział zleceń pochodzących ze smartfonów i tabletów wymaga stworzenia dobrego planu rozwoju aplikacji, które są zgodne ze strategią firmy. |
14.20 – 14.30 Jakub Tabędzki - Case study - Jak wszyscy zarobili dzięki Agile? To nie będzie kolejny case o komunikacji. Kuba opowie o projekcie mobilnego wsparcia sprzedaży (SFA) wykonanym z liderem kategorii w branży FMCG. Dowiesz się jak robić projekty Agile z korporacją i dlaczego wszyscy na tym zyskują. |
14.30 – 14.40 Bartłomiej Postek - Case study - Lerni Learn Languages - czyli jak zwiększyć o 1000% ilość aktywnych użytkowników aplikacji w 6 miesięcy. Lerni learn languages w pół roku wzrosła o blisko 1000% pod względem ilości aktywnych użytkowników. Podczas prelekcji dowiesz się jakie techniki marketingowe oraz zmiany produktowe, umożliwiają osiągnięcie taki wyników. |
14.45 – 15.15 Natalia Hatalska - IWWIWWIWI, czyli o tym, dlaczego mobile to światopogląd, a nie technologia. |
15.15 – 15.45 przerwa kawowa |
15.45 – 16.15 Piotr Konieczny - Hackowanie urządzeń mobilnych |
16.20 – 16.50 Jerzy Zientkowski - Mobilne historie, czyli gdzie czytam najczęściej. O mobilności specyficznie-z jednej strony geekowskie podejście „early adopters”, z drugiej, konsumencka wygoda, z trzeciej, informatyczna fascynacja możliwościami sprzętu i aplikacji. Jak przełożyć to na komunikację z klientem, społecznością, światem? |
16.50 – 17.00 zakończenie |
19.00 – 20.30 Gala MTA |
20.30 - 01.00 SAP networking party! |
Business Day13 lutego |
9.00 – 9.30 rejestracja |
9.30 – 9.45 rozpoczęcie |
9.45 – 10.15 Krzysztof Marzec - AdWords w mobile - czy robisz to dobrze? Pokaz możliwości AdWords przy kierowaniu na urządzenia mobilne w konwencji listy punktów dobrych praktyk. Każda opatrzona przykładem z realnego świata, ciekawymi danymi z Google Analytics. |
10.20 – 10.50 Sebastian Wąsik - Zarządzanie stacjami klienckimi PC oraz urządzeniami mobilnymi z poziomu jednego narzędzia Administratorzy IT w obecnych czasach muszą zapewnić przynajmniej tak wysoki poziom bezpieczeństwa i niezawodności zarządzania urządzeniami mobilnymi jak w przypadku stacji PC czy laptop’ów. |
10.50 – 11.30 przerwa kawowa |
11.30 – 12.00 Piotr Biegun - Psychology behind mobile apps Zbudowanie mobilnego produktu, który sprawdzi się na rynku wymaga zbudowania nowych nawyków i zachowań wśród obecnych użytkowników smartfonów. Po prezentacji będziesz wiedzieć: Jak zacząć myśleć o mobile, aby odnieść sukces. |
12.05 – 12.35 Michał Galubiński - Content is King! Wpływ warstwy wizualnej oraz user experience na realizacje celów biznesowych. Analiza przypadków, statystyki, badania. Rozwiązania wizualne zwiększające sprzedaż. |
12.40 – 13.10 Monika Mikowska - From bad to good design |
13.10 – 14.10 obiad |
14.10 – 14.40 Katarzyna Prus-Malinowska - "Zaopiekuj się mną" - klient mobilny od narodzin do dojrzałości. Kim są klienci mobilni, kiedy się pojawiają, czym są motywowani, jaką drogę pokonują od wejścia do aplikacji aż do zakupu? Jak projektować, by spełniać różne oczekiwania i odpowiadać na różne potrzeby? |
14.45 – 15.15 Bartosz Witoń - Zakupy mobile! - a po co mi to? Jak przekonać naszych konsumentów do m-commerce. Przedstawię co naprawdę przyciąga consumentów do zakupów mobilnych oraz pokażę jak maksymalnie wykorzystać obecny potencjał m-commerce. |
15.20 – 15.50 Adam Jesionkiewicz - iBeacons. Kosmiczna latarnia czy kosmiczna pomyłka? - ibeacons - jak działają a jak mogą działać dla biznesu? - cyfrowy link z rzeczywistością w twojej kieszeni - czy inteligentne miasto jest zaraz za rogiem? - jak beacony mogą zmienić zasady gry biznesowej? |
15.50 – 16.15 przerwa kawowa |
16.15 – 16.45 Rafał Staszkiewicz - CTR is dead? CTR przestaje być już jedynym i najważniejszym wyznacznikiem skuteczności reklamy mobilnej. Przedstawione zostanie nowe podejście do pomiaru kampanii z wykorzystaniem FAR (first action rates) i SAR (secondary action rates). |
16.50 – 17.20 Amine Melouk - Jak efektywnie zarobic na mobilnej powierzchni reklamowej? (prelekcja w j. angielskim) Kilka podpowiedzi, jak efektywnie zarobic na powierzchni mobilnej - z perspektywy czolowej, swiatowej sieci reklamowej, wspopracujacej na codzien z doskonale rozpoznawalnymi wydawcami. |
17.25 – 17.55 Michał Giera, Michał Lewandowski - Wprowadzenie aplikacji mobilnej na rynki zagraniczne Prezentacja będzie dotyczyła problemów z jakim może się spotkać polski deweloper (lub właściciel) aplikacji wraz z wejściem jego produktu na rynki zagraniczne. |
17.55 – 18.10 zakończenie |
Międzynarodowe Centrum Targowo–Kongresowe EXPO Kraków to jeden z najnowocześniejszych ośrodków targowo-kongresowych w kraju. Jego główne atuty to doskonała lokalizacja oraz wielofunkcyjność. Dzięki dużej powierzchni użytkowej (13 tys. m²), EXPO Kraków umożliwia organizację niemal każdego wydarzenia. Równocześnie oferuje największą w Krakowie, wolną od filarów, zakrytą powierzchnię (9 tys. m²).