Development Day
Inspiration Day
Case Study
Złoty medalista mistrzostw świata jako trener mentalny i coach kadry narodowej siatkarzy Stéphane Antiga. Twórca lub współtwórca kilku marek, Autor bestsellera “Zarobić Milion, idąc pod prąd”, Mówca motywacyjny. Specjalizuje się w budowaniu niszowych biznesów od zera i w budowaniu samodzielnych zespołów. Stworzył firmę wycenianą na kilka milionów złotych, zbudował ją sam od A do Z, dzięki czemu jest praktykiem z krwi i kości. Jest wolny finansowo, a swoje wykłady i szkolenia traktuje jako pasję i misję. Metody, które stosuje są czasem dziwne, czasem kontrowersyjne, czasem zabawne, ale są bardzo skuteczne. Jest bezpośredni, szczery, często wyprowadza ludzi ze strefy komfortu, co prowokuje ich do działania i ciężkiej pracy. Napisał 11 książek oraz kilkadziesiąt tekstów naukowych i publicystycznych. Jego pasje to pomaganie innym, siatkówka, golf, podróżowanie i buddyzm.
Założyciel Whalla Labs, jeden z organizatorów Startup Weekend Poznań i Hive61. Na co dzień zajmuje się analizą procesów biznesowych i projektowaniem rozwiązań technicznych zwiększających ich efektywność, w tym aplikacji mobilnych. W wolnej chwili żegluje i jeździ na nartach, fan psychologii behawioralnej oraz statystyk.
Wiceprezes spółki appHouse - mobile software house zajmującej się rozwiązaniami mobilnymi dla firm w postaci zarządzalnych i natywnych aplikacji mobilnych. Z wykształcenia elektronik - informatyk, z branżą mobilną od strony hardware związany od 2001 roku. W 2010 zajął się projektowaniem i pisaniem aplikacji. W appHouse odpowiada za tworzenie projektów funkcjonalnych aplikacji i wdrażaniu nowych innowacyjnych rozwiązań w aplikacjach z wykorzystaniem urządzeń zewnętrznych z dziedziny mobile health, wearable technology i wszystkiego co działa na BLE. Posiada również duże doświadczenie w zarządzaniu projektami jest certyfikowanym menedżerem komercjalizacji innowacji, certfikowany scrum master. Obecnie zajmuje się rozwojem strtupu "theappCreate" innowacyjnej platformy mobilnej dla przedsiebiorców.
Projektant aplikacji mobilnych, interfejsów, stron www, specjalista UI/UX. Ponad 2 tyś projektów i 18 lat doświadczeń na rynku. Twórca agencji "thoke" zajmującej się projektowaniem graficznym dla największych marek w Polsce i za granicą. Właściciel kilku marek, startupów, i na dodatek bloger.
Współzałożyciel Snappa - jednej z pierwszych w Polsce agencji zajmujących się promocją aplikacji mobilnych. Karierę zawodową rozpoczynał w dziale reklamy Gazeta.pl. W portalu Wirtualna Polska rozwijał multimedialną sieć reklamową AdTotal. Wraz z zespołem był odpowiedzialny za ofertę reklamową sieci, obejmującą nowatorskie rozwiązania reklamowe w zakresie mobile marketingu. Przez dwa lata szefował grupie roboczej ds. marketingu mobilnego przy IAB Polska. Prelegent wielu konferencji branżowych, min.: Forum IAB, Informedia, Mediarun, MobileStandard. Propagator wiedzy na temat mobile marketingu wśród studentów uczelni wyższych. W wolnych chwilach gra w squasha oraz zgłębia tajniki historii starożytnej.
Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. Współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands. Członek Creative Communication Cluster. Członek Rady Ekspertów Think Tank. Felietonistka magazynu Sukces. Nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami. Autorka bloga hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce i bestsellerowej książki Cząstki przyciągania.
Inwestor, wizjoner i przedsiębiorca z 20-letnim doświadczeniem w nowych technologiach. Nieustannie poszukuje odpowiedzi jak nowe technologie wpływają na relacje międzyludzkie i ludzką cywilizację. Tworzył i rozwijał wiele technologicznych przedsięwzięć. Jest współzałożycielem i dyrektorem zarządzający Ifinity, spółki implementującej rozwiązaniach oparte na technologii ibeacons. Astrofotograf i miłośnik astronomii, zbudował własne obserwatorium, z którego każdej pogodnej nocy fotografuje kosmos.
Kierownik projektów budowy oprogramowania w firmie SAP SE, z ponad 10-letnim doświadczeniem w dziale business intelligence oraz analityki danych. Studiował Informatykę i Ekonomie na Uniwersytecie w Wurzburgu, Niemcy gdzie również uzyskał tytuł Executive Master of Business Administration. Pracując w różnych rolach w dziale programowania nad systemami jak platforma SAP NetWeaver BI oraz infrastrukturze SAP J2EE. Dzisiaj zajmuje sie kierowaniem projektów najnowszych aplikacji do analizy oraz wizualizacji danych z rodziny SAP BusinessObjects oraz SAP Lumira – Design Studio oraz Analysis Office. W wolnym czasie udziela się na SAP Community Network (scn.sap.com) pomagając klientom i partnerom w programowaniu rozszerzeń SDK dla Design Studio, używając technologii Java Script oraz bibliotek SAP OpenUI5.
Od 11 lat pomaga największym polskim i zagranicznym firmom w zabezpieczaniu sieci oraz serwisów internetowych. Absolwent Glasgow Caledonian University. Pracę w branży IT rozpoczął w brytyjskim oddziale Philips Electronics. Założyciel Niebezpiecznik.pl, firmy doradczej konsultującej projekty informatyczne pod kątem bezpieczeństwa. W ramach Niebezpiecznik.pl Piotr zarządza zespołem wykonującym audyty i testy penetracyjne systemów teleinformatycznych oraz prowadzi szkolenia dla administratorów i programistów w zakresie ochrony sieci komputerowych oraz bezpiecznego tworzenia webaplikacji.
Z rynkiem aplikacji mobilnych związany od 2010 roku, od 4 lat programista Android. Brał udział w tworzeniu m.in. pierwszej w Polsce nawigacji na system Android oraz największego w Polsce mobilnego systemu informacji prawnej. Aktualnie jako lider zespołu mobilnego w firmie STX Next jest odpowiedzialny za rozwój i tworzenie aplikacji mobilnych m.in. z sektora bankowego i medialnego w Polsce i USA. Absolwent informatyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Head od Project, Snapp. Swoją karierę rozpoczynał w spółkach WPP Group (Young&Rubicam oraz Burson-Marsteller), gdzie zdobył doświadczenie z zakresu PR oraz reklamy. Przez kolejne 4 lata pełnił funkcję Dyrektora w założonym przez siebie zespole Social Media w ramach polskiej grupy reklamowej Walk. Doradzał i współpracował z takimi klientami jak: Cisco, Nikon, Hewlett-Packard, Jutrzenka-Colian, AmRest, Sony, Domino’s Pizza, McAfee, Adamed, Pfizer. Felietonista oraz wieloletni administrator portalu o profesjonalnym gamingu – eSports.pl. Wykładowca Collegium Civitas w Warszawie na kierunkach Dziennikarstwo & Nowe Media oraz Kultura Nowych Mediów. Gościnny wykładowca Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Uczelni Łazarskiego. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym w zakresie nowoczesnych technologii oraz ich zastosowania w działaniach komunikacyjnych i marketingowych.
Dyrektor strategii w Ars Thanea. Zawodowo związany z reklamą, zajmuje się myśleniem out of the box. Idealista gawędziarz, wirtuoz flip charta i minister PowerPointa. W wolnych chwilach myśli nad rzeczami, na które nie szkoda czasu tylko dzieciom i wariatom. Wykładowca podyplomowych studiów "Psychologia Reklamy" na Uniwersytecie Warszawskim, Szkoły Strategii Marki oraz Szkoły Marketingu Interaktywnego przy Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych.
Współtwórca Outline (byoutline.com) - firmy specjalizującej się w tworzeniu pięknych aplikacji na Androida. Programista Java od 8 lat, a Androida od 4 lat. Tworzył m.in. systemy dla korporacji w Touk i gry dla milionów w Gadu Gadu. Obecnie specjalizuje się w oszczędzaniu czasu sobie i innym programistom. Pozyskaną wiedzą lubi dzielić się z innymi, prowadząc bloga soldiersofmobile.com, stacjonarne szkolenia w ramach szkoleniaandroid.pl oraz występując jako prelegent na konferencjach m.in. Mobilization, Warsjawa, MobileWarsaw.
Certyfikowany Trener AdWords, wykładowaca akademicki. Dyrektor zarządzający w DevaGroup, kierował również działem SEO w Interia.pl. Pracował już przy projektach dla marek takich jak Grupa RMF, Wydawnictwo Bauer, Open Finance czy Comarch. Jest certyfikowanym specjalistą Google AdWords oraz Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z zakresu ww. tematyki, prowadził prelekcje na konferencjach branżowych i szkoleniach takich jak ShopCamp, Witajcie w Realu, Mobile Trends Conference, Cittru UJ. Prowadzi wykłady na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących optymalizację działań w kontekście zaawansowanej analityki wyników.
Director, Strategic Partnerships, EMEA w InMobi, odpowiedzialny za kontakty ze strategicznymi partnerami i wydawcami, z wieloletnim doświadczeniem w branży. Kochający cyfry ekonometryk, który zawsze jest na bieżąco z nowymi technologiami i innowacjami, które automatycznie ukierunkowały jego zainteresowania na sferę digitalną. Po ukończeniu Executive MBA in Internet Marketing & E-commerce na Uniwersytecie Pole Leonard de Vinci w roku 2001, jego pasją stały się media online oraz reklama. Najpierw poprowadziło go to w kierunku radia, a następnie na lastminute.com oraz Orbitz Worldwide, gdzie zarządzał sprzedażą mediów oraz partnerstwem strategicznym w ponad 12 krajach europejskich.
Dyrektor zarządzająca agencji mobee dick, specjalizującej się w projektowaniu rozwiązań mobilnych. Autorka popularnego bloga jestem.mobi. W branży interaktywnej od 10 lat. Zrealizowała projekty m.in. dla NIVEA Polska, Żabka Polska, Orange, Play, Meritum Bank, BZ WBK, Raiffeisen Bank Polska, ING Bank Polska, Wirtualna Polska, Pkt.pl, Nexto.pl, Answear.com, Mars, TUI, PKP. Orędowniczka idei 3P - Pięknych, Prostych i Praktycznych rozwiązań mobilnych. Autorka cenionych raportów branżowych: "Marketing mobilny w Polsce” (dwie edycje: 2013/2014 i 2012/2013), "Mobile Commerce w Polsce 2013” i "Raport użyteczności mobilnych aplikacji bankowych”. Współautorka książki “E-marketing”, wydanej przez PWN. Szkoleniowiec z zakresu wykorzystania narzędzi marketingu mobilnego i procesu projektowania stron i aplikacji mobilnych. Wykładowca na AGH i WSE w Krakowie. Wykładowca i mentorka kierunku UX Design na SWPS w Katowicach.
CEO i współzałożyciel krakowskiego Startupu Kontakt.io, zajmującego się produkcją beaconów oraz projektowaniem rozwiązań biznesowych opartych o chmurę i beacony. Szymon jest związany z nowym technologiami od 2009 roku jako przedsiębiorca oraz założyciel firmy, która stworzyła narzędzie do marketingu afiliacyjnego - CodeWise. Absolwent ekonomii i finansów w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu.
W branży od prawie dekady, zaczynał jako programista i menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego. Obecnie kieruje działem marketingu i PR w SMSAPI, z którym to serwisem związany jest od 2006r. W swojej pracy stara się znaleźć przestrzeń między automatyzacją a komunikacją, czyli, jak sam mówi efektywnością, a jakością w marketingu. Jeśli właśnie nie prowadzi warsztatów lub nie występuje na konferencji branżowej, to przebywa w mediach społecznościowych. Swoje zainteresowania określa jako szeroko pojęty marketing i kulturę – szczególnie w wersji pop.
Frontend developer, projektant użyteczności i interfejsów stron internetowych oraz aplikacji moblinych. Tworząc niestandardowe rozwiązania, stara się myśleć nieszablonowo. Entuzjasta i praktyk teorii dostępności, specjalista w zakresie responsywnych stron internetowych. Pracownik firmy outsourcingowej Future Processing oraz właściciel studia kreatywnego Inksze. Prelegent, wystąpił m.in. podczas pierwszej edycji WebMastah Camp. Bloger, mąż, ojciec.
Założyciel i prezes firmy Funmedia edukacyjnego wydawnictwo multimedialnego. Twórca flagowego produktu do nauki języków obcych online - kursu LERNI - www.lerni.us. Funmedia to zespół entuzjastów, którzy tworzą najwyższej jakości edukacyjne kursy online. Funmedia sprzedaje swoje produkty w ponad 30 krajach i posiada blisko pół miliona zadowolonych użytkowników. Osiągnięcia: Funmedia została umieszczona w rankingu 2014 Deloitte Technology Fast50 (Rising Star); Lerni najlepszej aplikacji edukacyjnej 2014 roku (AppAwards); Wyróżniony w konkursie "Globalni Liderzy Przyszłości" org. przez Think Tank "Poland Go Global!"; BRIEF "50 najbardziej kreatywnych w biznesie"; Zwycięzcy konkursu Ready2Go na Startup roku 2013.
Katarzyna Prus-Malinowska - dyrektor ds. bankowości elektronicznej w Banku Zachodnim WBK, z Bankiem związana od 6 lat. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w formułowaniu i realizacji strategii sprzedażowych i marketingowych, zorientowana na ulepszanie doświadczeń klientów. Ekspert z zakresu komunikacji marki w mediach społecznościowych, autorka publikacji dotyczących tworzenia platform crowdsourcingowych. Obecnie w banku odpowiada za strategię biznesową bankowości mobilnej i internetowej, projektowanie zorientowane na użytkowniku oraz customer experience.
W zespole Developer Experience w firmie SAP jest odpowiedzialny za kilka obszarów, w tym za programy developerskie na Europę Środkowo-Wschodnią. W centrum zainteresowań: technologie mobilne, rozwiązania Big Data i Fast Data, analityka oraz wizualizacja zbiorów danych. Absolwent Politechniki Wrocławskiej i studiów podyplomowych na SGH. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako konsultant technologiczny najpierw w Polsce, potem w USA w Dolinie Krzemowej. Od kilku lat z powrotem w Polsce, mieszka we Wrocławiu i oddaje się pasji kolekcjonowania starych grafik tego ukochanego miasta.
Założyciel i Prezes Brand24 S.A. firmy zajmującej się monitoringiem Internetu i jednego z laureatów konkursu Aulery 2012 oraz Ekomersy 2012. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards 2013. Autor bestsellerowej książki "Rewolucja Social Media". Programista i grafik. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem. W wolnym czasie gitarzysta w zespole Band24.
Zapalony programista, grafik, freelancer, miłośnik nowoczesnych technologii, w skrócie: informatyczny człowiek orkiestra. Od kilku lat specjalizuje się w technologii Augmented Reality (Rzeczywistości Rozszerzonej) oraz tworzy użytkowe i rozrywkowe aplikacje mobilne. Od 2007 roku prowadzi firmę MASKOM.pl świadczącą zaawansowane rozwiązania informatyczne dla biznesu. W swoim portfolio posiada realizacje m.in. dla sieci ROSSMANN, RTV Euro AGD, PKP S.A. czy klubów żużlowych Falubaz Zielona Góra i Unia Leszno. Prelegent na Mobilization 4 for Mobile Conference w Łodzi (październik 2014).
Przedsiębiorca, doświadczony menedżer, ekspert z zakresu budowania strategii, brandingu, komunikacji marketingowej i reklamy mobilnej. Partner i Country Manager sieci reklamy mobilnej adQuta Poland (wcześniej Adello Polska), założyciel agencji mobile marketing ? Mobilizer, agencji brandingowej - Omnibrand. Ma kilkunastoletnie doświadczenie biznesowe. Pracował jako dyrektor e-biznesu w Infor Biznes (Dziennik Gazeta Prawna), gdzie kierował obszarem biznesu online. Wcześniej był m.in. dyrektorem ds. strategii i rozwoju w funduszu VC z grupy Kulczyk Holding oraz wicedyrektorem, szefem doradztwa marketingowego i CRM w jednej z największych polskich firm konsultingowych ? DGA. Jest absolwentem studiów magisterskich i doktoranckich na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Badacz, projektant, programista, z doświadczeniem w pracy z prawie wszystkimi mobilnymi technologiami. Koncentruje się na bezpiecznych i pięknych rozwiązaniach.Założyciel WroDroid - Wrocławskiej grupy developerów technologii mobilnych. Obecnie lider zespołu programistów w firmie BLStream.
Jako Mobile Strategy Director w agencji marketingu mobilnego MoBehave jest odpowiedzialny za produkt reklamowy, strategie sprzedaży i budowanie relacji biznesowych z kluczowymi reklamodawcami. Wspólnie z zespołem ewangelizuje rynek mediów, prezentując potencjał kanału mobile advertising w komunikacji geolokalizowananej [emisji komunikatów w pobliżu POS], pozyskiwaniu leadów oraz promocji aplikacji. W ostatnim czasie intensywnie penetruje rynek w poszukiwaniu spektakularnych możliwości reklamy video. Doświadczenie zdobywa w praktyce - w dorobku MoBehave jest ponad 600 kampanii mobilnych o różnych scenariuszach, zrealizowanymi we współpracy z polskimi (MoBehave jest autoryzowanym partnerem T-Mobile) i zagranicznymi partnerami. W branży mediowej pracuje od blisko 14 lat. Początkowo związany z brokerem reklamy zewnętrznej [LordMedia/Posterscope], później Wydawnictwem prasowym Axel Springer (Forbes) oraz portalem o2.pl. Pasjonat nowych technologii i sportów z małą dawką adrenaliny.:)
Absolwent AGH, właściciel firmy desi9n.pl tworzącej rozwiązania webowe (hybrydowe aplikacje mobilne, strony internetowe, oprogramowanie dedykowane). Wielokrotny prelegent konferencji o tematyce programowania urządzeń mobilnych. Jego prelekcje na Mobile Trends 2012 i 2013 zostały najlepiej ocenione przez uczestników. Prywatnie miłośnik boksu olimpijskiego.
Poznaniak, którego logistyczne wykształcenie przydaje się w biznesie. Doświadczenie w e-commerce, konsultingu i zarządzaniu projektami zdobywał wśród najlepszych: Comarch, Deloitte, Allegro. Żądny nowych wyzwań, założył software house - Redexperts. Specjalizuje się w przekształcaniu koncepcji w dochodowe biznesy, na co przykładem jest właśnie RX, która pracuje z najlepszymi markami. Lubi dzielić się wiedzą i motywować młodych do działania. Jest pomysłodawcą i organizatorem warsztatów Projektor, na których adepci biznesu poznają (w praktyce) zasady budowania własnego przedsiębiorstwa i wszystkiego, co z nim związane. Miłośnik nowinek technologicznych i efektywności. Zapalony ekolog, fan nadgryzionego jabłka oraz biznesowej adrenaliny, którą rozładowuje pilotując samoloty.
Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, z Markiem Jankowskim prowadzi podcast „Mała wielka firma”, w którym pomaga ludziom w prowadzeniu własnych firm. Jest autorem dwóch książek: „Zakamarki marki” i „Grywalizacja” oraz bardzo wielu artykułów z zakresu budowania silnej marki. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media.
Sebastian jest przedstawicielem handlowym na Polskę firmy baramundi software AG, dostawcy innowacyjnego oprogramowania do zarządzania stacjami klienckimi. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w zarządzaniu zespołami biznesowymi oraz sprzedaży zaawansowanego oprogramowania, posiada doglębną wiedzę na temat aktualnych potrzeb i wyzwań związanych z zarządzaniem środowiskiem IT. Sebastian posiada również szerokie kompetencje dotyczące rozwiązań baramundi dostarczających zintegrowanego, wieloplatformowego środowiska do zarządzania stacjami klienckimi i urządzeniami mobilnymi.
Z rynkiem mobilnym związany jest od ponad 5 lat. Jako Product Owner w Allegro Group odpowiada za rozwój aplikacji mobilnych Allegro.pl, Aukro.ua, Molotok.ru. Wdrożył aplikacje na wszystkie najważniejsze platformy: iOS, Android oraz Windows Phone. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, specjalność elektroniczny biznes. Interesuje się zagadnieniami związanymi z użytecznością i rozwojem aplikacji mobilnych.
Absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Informatyka ze specjalnością Inżynieria Oprogramowania. Od 12 lat związany z Bankiem Zachodnim WBK. Na co dzień projektuje i realizuje front-end'y bankowości mobilnej i internetowej. Od niedawna podejmuje nowe wyzwania w roli SCRUM mastera.
Wspołtwórca magazynu o biznesie technologicznym Proseed, były head of business w agencji Lovemobile (grupa o2) i szef produktów mobilnych o2, wykładowca na kierunkach związanych z biznesem internetowym (m.in na Uczelni Łazarskiego i Akademii Leona Koźmińskiego), szkoleniowiec IAB. Współtwórca i wykładowca AppAcademy.pl. 46 na liście 50 kreatywnych w polskim biznesie według magazynu Brief. Członek zarządu i współwłaściciel Senfino Software House. Pisze książke Mobile dla Managerów.
Mówca inspiracyjny, coach, mentor i trener. Z blisko 20-letnim doświadczeniem, jest jednym z niewielu mówców-informatyków, którzy potrafią jednocześnie być skuteczni – i zrozumiani. Nastawiony na skuteczność, jasność i unikalność przekazu dąży do kontaktu z widownią jako jednego z najważniejszych narzędzi mówcy publicznego. Prowadzi kilkadziesiąc szkoleń, wykładów i prezentacji rocznie, dodatkowo mentorując wybranych klientów wyższego szczebla zarządzania lub pomagając w przygotowaniu prezentacji w sytuacjach 'podbramkowych'. Z ponad 17-letnim doświadczeniem w IT, na styku biznesu, sprzedaży i obsługi klienta wypracował unikatowy zestaw narzędzi komunikacyjnych, pozwalający na współpracę z róznymi branżami, różnymi potrzebami klientów, w wielonarodowych środowiskach.
Microsoft Technical Evangelist, były uczestnik programu Microsoft Student Partners, założyciel i ex-lider Grupy .NET Politechniki Radomskiej. Entuzjasta najnowszych technologii od lat związany z Microsoft i społecznością IT w Polsce. Specjalizuje się w technologiach mobilnych oraz najnowszych narzędziach i środowiskach programistycznych. Hobbystycznie poszerza swoje horyzonty i realizuje swoje dziecięce marzenia zajmując się tworzeniem gier komputerowych ?. Przez 2 lata jako certyfikowany trener z tytułem MCT zajmował się prowadzeniem szkoleń dla firm, a w styczniu dołączył do zespołu technicznych ewangelistów w Microsoft. Prywatnie, pasjonata futbolu amerykańskiego, grający na pozycji rozgrywającego jednej z warszawskich drużyn.
Międzynarodowe Centrum Targowo–Kongresowe EXPO Kraków to jeden z najnowocześniejszych ośrodków targowo-kongresowych w kraju. Jego główne atuty to doskonała lokalizacja oraz wielofunkcyjność. Dzięki dużej powierzchni użytkowej (13 tys. m²), EXPO Kraków umożliwia organizację niemal każdego wydarzenia. Równocześnie oferuje największą w Krakowie, wolną od filarów, zakrytą powierzchnię (9 tys. m²).