Targi Rozwiązań i Technologii Mobilnych Mobile-IT
12-13 lutego 2015

Mobile Trends Conference & Awards
11-13 lutego 2015

Targi Konferencja


PRZEJDŹ NA STRONĘ AKTUALNEJ EDYCJI

www.2017.mobiletrends.pl

Opinie Wystawców i Zwiedzających

Mateusz Zguda, wystawca, KISS digital Sp. z o.o.
Jesteśmy zachwyceni, gdyż odwiedziło nas sporo osób. Dowiedziały się o tym, co robi nasza firma. Odbyliśmy kilka konkretnych rozmów nt. realizacji. Tegoroczna edycja Targów wypadła bardziej obiecująco niż premierowa, a i w zeszłym roku nie było źle. Poprzez udział w Mobile-IT zaznaczamy swoją obecność na rynku produkcji aplikacji i mediów cyfrowych. To jedno z bardziej sensownych spotkań branżowych w naszym kraju. Trzyma poziom, dobrze uzupełnia konferencję i jest na miejscu, bo jesteśmy z Krakowa. Przyjeżdżają tu wszyscy, którzy liczą się w branży. Prelegenci z wyższej półki. Mobile-IT to jedno z niewielu wydarzeń targowych, po których nie czuje się niesmaku.
Adam Bugaj, wystawca, Software Mind S.A.
Nie musimy ruszać się z domu, by spotkać doradcę. Odbywa się to w świecie wirtualnym. Komunikacja jest sprawniejsza i szybsza. Bank wchodzi na kolejny level obsługi. Jesteśmy zadowoleni z pobytu. Chcemy być promowani jako firma dostarczająca usługi wyprzedzające czas. Jak pokazują badania za 2, 3 lata to jest najszybsza droga – w świecie, w którym czas jest tak drogi. Dzięki takim Targom jak Mobile-IT możemy zweryfikować to, co pojawia się na rynku.
Marcin Kołaczkowski, wystawca, Bank Zachodni WBK
Zaprezentowaliśmy na Targach nasze nowe możliwości bankowości mobilnej – aplikację umożliwiającą kontakt z doradcą on-line. To nowa formuła i chcemy ją promować, a to jest dobre miejsce, by realizować ten cel. Jesteśmy tym bankiem, który się nie zatrzymuje. Możemy wymienić doświadczenia z innymi firmami, wystawcami.
 
Wojciech Czyż, zwiedzający, Life in Mobile
Targi Mobile IT i Mobile Trends Conference goszczą na stałe w harmonogramie naszej firmy od pierwszej edycji. Dla nas to już tradycja. Niestety w tym roku obowiązki służbowe sprawiły, że mogliśmy wpaść do Krakowa tylko na INSPIRATION DAY i jak zwykle nie zawiedliśmy się. Cieszy nas, że Targi i Konferencja stale się rozwijają i każdy może wybrać coś dla siebie, nawiązać kontakty, spotkać potencjalnych klientów, przyjrzeć się nowym technologiom i wymienić opinie na ich temat. Bezsprzecznym atutem wydarzenia jest fantastycznie zorganizowana konferencja, dla takich prelekcji jak Natalii Hatalskiej, Romana Łozińskiego czy Piotra Koniecznego zawsze warto przyjechać do Expo Kraków.
Wiesław Maciołek, zwiedzający, CDN Partner
Jestem z Krakowa. Dostałem kilka zaproszeń od firm, biorących udział w Targach. Chciałem zobaczyć co ciekawego się w branży dzieje i być może nawiązać współpracę z wystawcami, wymienić się z nimi doświadczeniami. W naszej ofercie znajdują się również rozwiązania mobilne, ale nieco inne niż te prezentowane tutaj podczas Targów Mobile-IT. Jest kilka ciekawych rozwiązań. Miałem wrażenie, że formuła Targów pomału się wyczerpuje, ale ta branża startuje, więc jeśli uda się przyciągnąć jeszcze więcej wystawców i więcej publiczności to być może wyjdzie coś dobrego z tego. Tłumów nie widać, ale to dopiero otwarcie tej imprezy.
Daniel Mychal, zwiedzający, uczestnik konferencji Mobile Trends for Business, Garden of Advertise
Będąc na Targach można poznać osoby z innych firm i nawiązać owocne kontakty. To ciekawe wydarzenie, które z pewnością ma przyszłość. Branża potrzebuje takiego miejsca spotkań. Jej przedstawiciele mogą się spotkać w jednym miejscu i czasie, nawiązać kontakty biznesowe, wymienić się doświadczeniami. Bardzo przyciąga strefa start-upów.
Szczepan Urbaniak, wystawca, Modlitwa w drodze
Czujemy się tu dobrze, nasza obecność tutaj jest dla nas z zyskiem. Nawiązaliśmy sporo cennych kontaktów. Uczestnicy Targów chętnie do nas zaglądają, gdyż odróżniamy się mocno od innych propozycji, oferując Modlitwę w drodze. Wydawało nam się, że trochę tu nie pasujemy, ale modlitwa również dobrze wpasowuje się w nowe technologie. Duchowość nie polega tylko na odklepywaniu różańca, ale dzięki tej aplikacji na wspólnej modlitwie z lektorem.
Konrad Dziech, wystawca, Scapoflow Mobile
Mamy porównanie z warszawskimi targami. Te targi są płatne, tamte były bezpłatne. Tam było to podzielone na dni B2C i B2B. Jedna i druga strefa były bezpłatne i było dużo więcej zwiedzających, ale zainteresowanych bardziej gadżetami niż rozwiązaniami. Jeśli chodzi o zwiedzających to w Warszawie ilość, a tutaj jakość. Tutaj jest mniej ludzi, natomiast jest to ta część ludzi, z którymi rozmawiamy i widzimy pole do współpracy, potencjał biznesowy. Tutaj zwiedzający byli bardziej konkretni, przygotowani do rozmów, wiedzieli, po co przyszli. Jesteśmy zadowoleni z udziału. To jest dla nas początek brania udziału w targach, ale widzimy, że jest to dobry punkt startu. Chociaż bylibyśmy bardziej zadowoleni, gdyby przyszło więcej osób.
Katarzyna Czuchaj-Łagód, wystawca, Mobile Institute
Zorganizowaliśmy badanie Targów i za to mogliśmy zaprezentować swoje usługi. Chcieliśmy dotrzeć do naszego targetu, czyli osób zarządzających działami marketingu i osób z działów IT, które zauważyły, że ta mobilność w Polsce już jest i za chwilę większość Polaków będzie mieć smartfony i stwierdziliśmy, że to jest miejsce dla nas. Nawiązaliśmy wiele cennych kontaktów, są osoby z bardzo ciekawych firm, konkretni zwiedzający. Jesteśmy zadowoleni. Kraków kojarzy się z mobilnością, nowoczesnymi technologiami, więc chętnie będziemy tu przyjeżdżać.
Piotr Radliński, wystawca, Smart Mobile
Na temat tej premierowej edycji mamy pozytywną opinię, ponieważ przyjechaliśmy tutaj nawiązywać kontakty z firmami tworzącymi nowoczesne rozwiązania. Szukaliśmy kontaktów biznesowych i tutaj je znaleźliśmy. Może nie było tłumów, ale pojawiły się za to osoby doskonale zorientowane i świadome tego, po co przybyły na Targi. My nie potrzebujemy tłumu, który przyjdzie na darmową imprezę i zabierze ulotki. Wolimy mniej osób, które wiedzą po co się tu pojawiły i w Krakowie tak było.
Maciej Dejer, wystawca, strefa Start-Upów, Berry Life
Bardzo dobrze oceniamy pobyt na Targach, Jestem zdziwiony, że jest tak wielu zwiedzających. Myślałem że targi odchodzą w niepamięć, a tu duże zaskoczenie i spora liczba zainteresowanych osób. Na naszym stoisku ciągle mieliśmy ruch. Dzięki udziałowi w Targach mogliśmy zaprezentować produkt, który budzi emocje. Branża bardzo dynamicznie się rozwija i takie wydarzenie jest bardzo potrzebne.
Adrian Wieteska, wystawca, Microsoft
Pobyt na tegorocznych Targach Mobile-IT oceniamy bardzo dobrze. Mamy sporo odwiedzin przez dobrze zorientowanych zwiedzających, z którymi możemy porozmawiać, rozwiać wątpliwości, a także uzyskać cenne sugestie od użytkowników naszych produktów. Połączenie Targów z Konferencją to niezwykle trafiony pomysł.
 
Jonasz Malec, wystawca, SMS API
Mobile-IT to jedno z najważniejszych wizerunkowo wydarzeń w kraju. Daje pogląd na rynek i trendy. Targi umożliwiają prezentację firmy, popularyzowanie wiedzy o marce, ugruntowywanie wizerunku oraz nawiązywanie nowych relacji biznesowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sposobu organizacji i efektów naszego pobytu na Mobile-IT. Pozyskaliśmy obiecujące kontakty biznesowe, pokazaliśmy nasze nowe rozwiązania i to, jak dynamicznie rozwijamy nasz produkt. Jest to dla nas szczególnie ważne, gdyż w najbliższym czasie otwieramy się na rynek międzynarodowy. Ogromną zaletą wydarzeń jest konferencja Mobile Trends. To naszym zdaniem najlepsza konferencja tego typu w Polsce.
 
Michał Kordowski, wystawca, S3
Targi i Konferencję oceniam bardzo dobrze. Uważam, że rozwijają się we właściwym kierunku. Naszym nadrzędnym celem była promocja produktu i nawiązanie nowych kontaktów. Cieszymy się, że udało się go osiągnąć. Dodatkowo pobyt w EXPO Kraków był świetną okazją do rozmów z obecnymi i potencjalnymi klientami, dzięki którym utwierdziliśmy się w przekonaniu, że kierunek w którym się rozwijamy jest właściwy.
 
Dariusz Żołna, wystawca, Vrizzmo
Dziękujemy organizatorowi, że zainteresował nas uczestnictwem w Mobile-IT. Jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani obecnością na targach. Nasze gogle wirtualnej rzeczywistości dedykowane posiadaczom smartphone-ów cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Myślę, że osiągnęliśmy nasz podstawowy cel – promocję produktu. Na duży plus zasługuje również organizacja, która stała na najwyższym poziomie.
 
Izabela Janik, zwiedzający, Tropical
Targi Mobile IT i konferencję Mobile Trends odwiedziłam po raz pierwszy. Duże wrażenie zrobiły na mnie prelekcje: Piotra Koniecznego z portalu niebezpiecznik.pl na temat  „Hackowania urządzeń mobilnych”, w której przekazał ogrom przydatnych informacji na temat zbierania danych przez takie firmy jak Google, sposobów ich wykorzystania a także zabezpieczania danych; oraz Jakuba Bączka, którego wystąpienie pod tytułem „Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia”, które w mojej ocenie jest definicją Inspiration Day. Odwiedzenie Targów dało mi również możliwość poznania oferty wystawców, która była również bardzo ciekawa.
Peter Zeis, wystawca, baramundi software AG.
Premierowa edycja Targów Mobile IT w Krakowie to dla nas doskonała okazja do zaprezentowania naszego oprogramowania do zarządzania korporacyjnymi sieciami IT. Cieszymy się, że bierzemy udział w tym wydarzeniu. Nasze oprogramowanie do zarządzania stacjami klienckimi i urządzeniami mobilnymi spotyka się tutaj z dużym zainteresowaniem. Widzimy duży potencjał biznesowy w Małopolsce oraz na terenie całego kraju. Polska jest dla nas bardzo ważnym rynkiem, a dobrze zorganizowane imprezy branżowe, takie jak Targi Mobile IT, pomagają nam wychodzić z naszą ofertą do klientów.
Wojciech Byrski, wystawca, iCorner
Świeża impreza na pewno i to widać. Trochę mało osób odwiedzających, ale to jest zrozumiałe, bo Targi dopiero startują. W skali 1-5 oceniam na 3.
Michał Krasiński, wystawca, Elavon
Pobyt na Targach Mobile-IT oceniam bardzo pozytywnie. Spotkaliśmy tutaj wielu klientów, partnerów, z którymi możemy zacząć współpracę. Bardzo sympatyczna atmosfera i nowoczesna przestrzeń. Bardzo dobry pomysł, by połączyć Targi z konferencją. Jej uczestnicy przychodzą do nas i dopytują. My proponujemy rozliczenie płatności.
Marek Lisik, wystawca, Holdapp
Pobyt na Targach był dla nas eksperymentem, dosyć udanym wizerunkowo, bo nawiązaliśmy ciekawe kontakty. Branża potrzebuje takich wydarzeń. Cieszę się, że Targi dają obraz tego, jak branża wygląda. Są coraz ciekawsze projekty, o których czytaliśmy, że gdzieś na zachodzie są realizowane a tymczasem w Polsce są także obecne. Fajnie, że w Krakowie znalazło się takie miejsce, bo generalnie to bardzo ładne miasto.
Pedro Fereira, wystawca, InoSat
Przybyliśmy na te Targi by znaleźć partnerów dla naszej firmy w Polsce. Tematyka Targów była dla nas interesująca i dlatego się zjawiliśmy. Bardzo ciekawa część konferencyjna, miałem przyjemność wystąpić w roli prelegenta. Niestety przybyło mało klientów. Odniosłem także wrażenie, że miasto było niedostatecznie oznaczone, że takie wydarzenie odbywa się w EXPO. Pomimo tego, nawiązaliśmy kilka obiecujących kontaktów, ale teraz nie potrafię ocenić na ile cennych i wartościowych. Potrzebujemy procesu follow-up, by dokonać pełnej oceny.
Marcin Łaciak, wystawca, Digital Virgo
Frekwencja zwiedzających była średnia. Jest głównie napędzona przez konferencję. Myślę, że to 90% wszystkich. W Warszawie zainteresowanie było duże, ale z drugiej strony było duż zbieraczy gadżetów. Tutaj było dużo mniej ludzi, ale prowadziliśmy bardziej konkretne rozmowy. Ale spodziewaliśmy się, że będzie większa publika. Organizacyjnie nie mam uwag. Mamy kilka ciekawych kontaktów, więc nie skreślam tych Targów.
Radosław Tosnowiec,wystawca, Ready 4S
Mobile-IT było bardzo udane, zaczynając od części targowej poprzez integrację z firmami. Nawiązaliśmy dużo nowych kontaktów. Drugi dzień bardziej spokojny, mniej się dzieje, ale ten pierwszy był dynamiczny i pełen wrażeń. Jestem z Krakowa, firma jest z Krakowa, więc jak najbardziej popieramy takie idee i rozwój Regionu, szczególnie, że u nas jest takie zagłębie start-upów, sporo firm, wytwarza się sporo aplikacji mobilnych.
Robert Rachwał, ClickMaster Polska, organizator konferencji Mobile Trends for Business
Dobrze sprawdziło się połączenie konferencji z targami. Robiliśmy to po raz pierwszy i taka formuła została pozytywnie przyjęta. Uczestnicy w przerwach mogli porozmawiać z przedstawicielami wielu ciekawych firm działających w branży technologii mobilnych. Nasi prelegenci zapewnili wysoki poziom merytoryczny, przedstawili też wiele ciekawych case`ów.

Miejsce

Międzynarodowe Centrum Targowo–Kongresowe EXPO Kraków to jeden z najnowocześniejszych ośrodków targowo-kongresowych w kraju. Jego główne atuty to doskonała lokalizacja oraz wielofunkcyjność. Dzięki dużej powierzchni użytkowej (13 tys. m²), EXPO Kraków umożliwia organizację niemal każdego wydarzenia. Równocześnie oferuje największą w Krakowie, wolną od filarów, zakrytą powierzchnię (9 tys. m²).

Międzynarodowe Centrum Targowo – Kongresowe

EXPO Kraków

ul. Galicyjska 9

Więcej informacji

    Złoty sponsor:

    Organizatorzy:

    Partner strategiczny:

    Sponsorzy:

    Patronat honorowy:

  • Marszałek Województwa Małopolskiego
    Marek Sowa

  • Prezydent Miasta Kraków
    Jacek Majchrowski

  • Wojewoda Województwa Małopolskiego
    Jerzy Miller

  • Ministerstwo Gospodarki

    Patronat merytoryczny:

    Patroni medialni: